31 травня 2022 року відбувся онлайн-захист психолого-педагогічної (діагностичної) практики в закладах середньої освіти студентами 2 курсу спеціальності 014 Середня освіта, які навчаються за освітньо-професійною програмою Англійська мова і література. Цей вид практики є початковим етапом практичної підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 014.02 Середня освіта. Мова та література (англійська, німецька) до професійної діяльності, на якому закладаються основи практичних вмінь і навичок, творчого ставлення до діяльності, відбувається формування професійних якостей особистості майбутнього педагога. Протягом четвертого семестру здобувачі вищої освіти мали змогу реалізувати на практиці набуті теоретичні знання з психолого-педагогічних дисциплін у закладах середньої освіти.
Звіти про виконання програми практики заслухала комісія у складі викладачів кафедри психології та педагогіки доцентів Л. В. Міхеєвої та О. В. Кулешової.
Незважаючи на карантинні обмеження та повномасштабну війну Росії проти України, здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти отримали можливість представити звіти про проходження психолого-педагогічної (діагностичної) практики в закладах середньої освіти у формі презентації, де детально висвітлили виконану роботу відповідно до поставлених завдань, поділитися здобутим педагогічним досвідом, обговорити проблеми та труднощі професії вчителя англійської мови, німецької мови та зарубіжної літератури, отримати поради та настанови від викладачів.
Здобувачі вищої освіти відповідали на питання членів комісії та висловлювали слова вдячності за можливість апробувати набуті знання на практиці, а також пропонували шляхи покращення організації практики.
Кафедра психології та педагогіки висловлює щиру подяку керівникам від баз практики за високий професійний рівень у допомозі підготовки майбутніх фахівців.
Вітаємо студентів з успішним захистом психолого-педагогічної (діагностичної) практики в закладах середньої освіти! Дякуємо за цікаві, насичені емоціями доповіді.