Перейти до вмісту

Наукова школа «Формування особистості як суб’єкта самотворення та самозбереження»

КЕРІВНИК
Комар Таїсія Василівна,

доктор психологічних наук, доцент

Рік створення наукової школи – 2015.

  • Доктор психологічних наук, професор Євген ПОТАПЧУК
  • Доктор філософських наук, доцент Валентина АФАНАСЕНКО
  • Доктор психологічних наук, доцент Роман ПОПЕЛЮШКО
  • Кандидат психологічних наук, доцент Зінаїда АНТОНОВА
  • Кандидат педагогічних наук, доцент Олена ВАСИЛЕНКО
  • Кандидат педагогічних наук, доцент Оксана ВАРГАТА
  • Кандидат психологічних наук, доцент В’ячеслав ГАВРИЛЬКЕВИЧ
  • Кандидат психологічних наук, доцент Ольга ІГУМНОВА
  • Кандидат психологічних наук, доцент Олена КУЛЕШОВА
  • Кандидат педагогічних наук, доцент Людмила МІХЕЄВА
  • Кандидат психологічних наук, доцент Лариса ПОДКОРИТОВА
  • Кандидат психологічних наук, доцент Алла РУДЕНОК
  • Кандидат психологічних наук, доцент Наталія СУРГУНД
  • Кандидат психологічних наук, доцент Наталія ХАНЕЦЬКА
  • Координатор Навчально-наукової лабораторії медико-психологічних досліджень, старший викладач Олександр ЯНЦАЛОВСЬКИЙ
  • Здобувач ступеня доктора філософії Антоніна МЕЛЬНИЧУК
  • Здобувач ступеня доктора філософії Діана ЧОРНА
  • Здобувач ступеня доктора філософії Наталія ПИЛЯВЕЦЬ
  • Здобувач ступеня доктора філософії Валерія БОНДАРЕНКО
  • Здобувач ступеня доктора філософії Віталій ХУДЯКОВ
  • Здобувач ступеня доктора філософії Євген ПЕРЕРВА
  • Здобувач ступеня доктора філософії Дарина ЛИХА-БОЯРОВА
  • Здобувач ступеня доктора філософії Марина ПАВЛЕНКО
  • Здобувач ступеня доктора філософії Микола НОВАК
  • Здобувач першого (бакалаврського) рівня ВО Олександра ХОПТЯНА

НАПРЯМИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ:

  • закономірності формування особистості як суб’єкта самотворення;
  • професійний розвиток та становлення фахівця соціономічного профілю;
  • професійна зрілість фахівців соціономічного профілю;
  • профілактика емоційного вигорання фахівців соціономічного профілю;
  • психічне та психологічне здоров’я;
  • розвиток мотивації до здоров’язбереження у студентської молоді.

ОСНОВНІ ДОСЯГНЕННЯ НАУКОВОЇ ШКОЛИ:

– захищено дисертації на здобуття ступеня доктора психологічних наук:

  1. у спеціалізованій Вченій раді Д 29.051.11 Східноукраїнського національного університету імені В. Даля МОН України за спеціальністю 19.00.05 – Соціальна психологія; психологія соціальної роботи.

«Соціально-психологічні основи професійної зрілості фахівців соціономічного профілю» (Комар Т.В., 2018 р.);

  • у спеціалізованій Вченій раді Д 26.453.02 Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України за спеціальністю 19.00.04 – Медична психологія

«Психолого-аксіологічні засади реабілітації комбатантів при віддалених наслідках стресогенних впливів» (Попелюшко Р. П., 2021)

опубліковано наукові статті в Web of Science, Scopus:

  1. Rudenok, A., Petyak, O., Komar, T., Afanasenko, V., Khanetska, N. (2022). Psycological Adaptation of Children in Remarried Families. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 14 (1), 521-534. https://doi.org/10.18662/rrem/14.1/533
  2. Petyak, O., Rudenok, A., Komar, T., Antonova, Z., & Danchuk, Y. (2022). Features of Modern Understanding of the Concept of «Love» in Student Families. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 14 (2), 177-189. https://doi.org/10.18662/rrem/14.2/574
  3. Afanasenko V., Petyak O., Rudenok A., Sheleh T., Komar T., Vasylenko O. Dynamics of Future Psychologists’ Soft Skills Development During their Study at the Higher Education Institution // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2022. Volume 14. Issue 3. P. 139-163 (Web of Science).
  4. Kravchenko, O., Safin, O., Potapchuk, Y., Bobrynova, S., Karpova, D. (2022). Psycho-emotional state of school children in conditions of quarantine limitations and distance learning. In: Salman Nazir (eds) Training, Education, and Learning Sciences. AHFE (2022) International Conference. AHFE Open Access, vol 59. AHFE International, USA. Р. 260–267. (Scopus) http://doi.org/10.54941/ahfe1002409
  5. Rudenok, A., Didyk, N., Kovalchuk, A., Petyak, O., Antonova, Z., & Khanerska, N. (2022). Psychological Support for Children with Intellectual Disorders in War Conditions. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(3), 63-84.  https://doi:org/10.18662/brain/13.3/354
  6. Vasylenko O., Potapchuk Y., Karpova D., Podkorytova L., Kuleshova O., Mikheieva L., Varhata O. Diagnosis of features of creativity development of future psychologists: gender aspect. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, 2022. Volume 14. Issue 4. P.  408-422. https://doi.org/10.18662/rrem/14.4/648
  7. Vasylenko O., Chaikovskyi M., Dobrovitska O., Ostrovska N., Kondratyuk S., Luchko Yu. Peculiarities of adaptive and rehabilitation processes of children with special educational needs. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 2022. Volume 13. Issue 4. P. 398-420  https://doi:org/10.18662/brain/13.4/395
  8. Popovych I., Prytuliak O., Dushka A., Beregova N., Ihumnova O., Dzhyhun L. Players of male football teams’ resilience: comparative analysis of content Parameters /  Journal of Physical Education and Sport (JPES), Vol. 22 (issue 7), Art 199, pp. 1581-1589, July 2022. DOI:  https://doi:org/10.7752/jpes.2022.07199
  9. Afanasenko Valentyna, Taisiia Komar, Natalia Potapchuk, Olena Vasylenko, Larysa Podkorytova, Viacheslav Havrylkevych. Socio-psychological features of students with special educational needs as a cause of conflicts in inclusive groups. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 2021. Volume 12. Issue 2. P. 1-17. https://DOI: https://doi:org/10.18662/brain/12.2/188
  10. Viacheslav Havrylkevych, Larysa Podkorytova, Larysa Danylchuk, Liudmila Romanovska, Tetiana Kravchyna, Olena Chovgan Psychological Correction of Parents’ Attitude to Their Children with Special Educational Needs by Means of Art Therapy. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. 2021. Volume 12, Issue 1. P. 154-171.https://DOI: https://doi:org/10.18662/brain/12.1/176
  11. Pavlova I., Petrytsa P., Andres A., Osip N., Khurtenko O., Rudenok A., Hotsuliak N., Zlenko N. Measuring physical literacy in Ukraine: development of a set of indicators by Delphi method. Phys Activ Rev. 2021. Vol. 9(1). P. 24-32. https://doi:10.16926/par.2021.09.04
  12. Safin O., Kravchenko O., Mishchenko M., Potapchuk Y. (2021) Peculiarities of Psychologists’ and Social Pedagogues’ Work in Terms of Quarantine. In: Kantola J.I., Nazir S., Salminen V. (eds) Advances in Human Factors, Business Management and Leadership. AHFE 2021. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 267. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-80876-1_20
  13. Vasylenko O., Komar Т., Pilishek S., Posvistak O., Potapchuk Y. (2020). Diagnosing the negative psycho-emotional states among students. Revista Romaneaska pentru Educatie Multidimensionala, 12 (1), 39-52. https://doi.org/10.18662/rrem/198  
  14. Valentyna Afanasenko, Taisiia Komar, Olena Kuleshova, Liudmyla Mikheieva, Nataliia Potapchuk, Olena Vasylenko. Readiness of socionomics specialists for using information technologies in future professional activity. Postmodern Openings. 2020. Volume 11. Issue 2. P. 142-162.  https://doi:org/10.18662/po/11.2/167
  15. Rudenok, A., Zakharasevych, N., Antonova, Z., Zhylovska, T., & Falynska, Z. Assessing the Level of Verbal Intelligence in Preschool Children as Important Element of Cognitive Abilities. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 11(2), 2020. P. 189-198.  https://doi:org/10.18662/brain/11.2/82
  16. Liudmila Romanovska, Yuriy Bryndikov, Olena Chovgan, Kateryna, Oliynyk, Olena Vasylenko, Tetiana Kravchyna. Dynamics of educational and professional attitudes formation of future social workers during studying at higher educational institution. Revista Romaneaska pentru Educatie Multidimensionala, 2020. Volume 12. Issue 3. P. 369-387.  https://doi:org/10.18662/rrem/12.3/326
  17. Olena Vasylenko, Yulia Grach, Tatiana Gudz, Liudmila Romanovska, Tetiana Kravchyna. Analysis of the formation of personal and professional qualities of future social workers for street social work. Revista Romaneaska pentru Educatie Multidimensionala. 2019. Volume 11. Issue 4. P. 288-303.  https://doi:org/10.18662/rrem/170
  18. Vasylenko O. M., Sheremet A. M. Peculiarities of Career Self-Determination of Modern High School Students. Science and education: Education. Academic Journal of South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushynsky. 2017. № 4. P. 159-165. DOI:  https://doi:org/10.24195/2414-4665-2017-4-27

видано монографії:

  1. Комар Т.В.. Варгата О. В., Кулешова О. В., Міхеєва Л. Психологічні чинники професійного стресу фахівців соціономічного профілю / Moderní aspekty vědy: XVI. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Instituts.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Instituts.r.o., 2022.str. р. 346-358
  2. Теорія та практика формування особистості як суб’єкта самотворення і самозбереження : монографія. Хмельницький: ФОП Цюпак А.А., 2021. С. 442-455. (ISBN 978-617-513-643-0)
  3. Popeliushko R. Аnalysis of the results of the initial stage of the program of psychological support of combatians and their families / R. Popeliushko // Priority areas for development of scientific research: domestic and foreign experience: collective monograph / edited by authors. 2nd ed. Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021.  р. 209-228.
  4. Теоретичні та методичні аспекти соціальної діяльності: монографія / відп. ред. Л. О. Данильчук, Л. І. Романовська. Хмельницький: ФОП Цюпак А.А., 2020. Т.2. С.89-129.
  5. Afanasenko Valentyna Psychological and pedagogical principles of the self-confidence development // Professional competencies and educational innovations in the knowledge economy : collective monograph (Publishing House ACCESS PRESS, 2020, Bulgaria), рр.153-166.
  6. Попелюшко Р. П. Психологічна реабілітація комбатантів при віддалених наслідках стресогенних впливів: монографія / Р.П. Попелюшко. Київ: «Видавництво Людмила», 2020. 392 с.
  7. Чайковський М. Є., Польовик О. В., Лучко Ю. І., Кравчук Л. С., Добровіцька О. О., Томаржевська І. В., Деркач М. В., Майборода О. В., Нікуліна Г. Ф., Василенко О. М. Теоретико-методологічні засади впровадження інклюзії в закладах освіти : монографія / наук ред. М. Є. Чайковський. К. : Університет «Україна», 2019. 460 с.
  8. Комар T. В. Становлення професійної зрілості фахівця соціономічного профілю : [монографія]. Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016. 401 с.
  9. Komar T. Socio-psychological conditions of future specialistsʼ professional maturity formation in occupations of socionomy type // Study of problems in modern science: new technologies in engineering, advanced management, efficiency of social institutions : [monograph] // Edited by Y. Shalapko, Z. Wyszkowska, J. Musial, O. Paraska. Bydgoszcz – Poland, 2015. S. 703-714.

– отримано патенти та свідоцтва на реєстрацію авторського права на твір:

  1. .Тест-опитувальник «Рівень аутоагресивної поведінки підлітків» / О. В. Варгата, А. Р. Михайлов. 2020 (А. с. 95527)
  2. Монографія «Організаційно-методичні засади управління естетичним вихованням учнів загальноосвітнього навчального закладу» / О. В. Варгата. 2020 (А. с. 95528)
  3. Методика напівпроектного анкетування у формі незавершених речень / О. В. Варгата. 2020 (А. с. 95529)
  4. Анкета «Творчий потенціал особистості» / О. В. Варгата. 2020 (А. с. 96489)
  5. Тренінг «Розвиток творчого потенціалу майбутнього фахівця» / О. В. Варгата. 2020 (А. с. 96491)
  6. Анкета для абітурієнтів закладів вищої освіти / О.М. Василенко. 2019 (А. с. 86054)
  7. Психологічні особливості трансформації етнічної ідентичності в родинах трудових мігрантів : стаття / О.М. Василенко. 2019 (А. с. 86057)
  8. Письмовий твір наукового характеру «Теоретична модель ієрархічних рівнів системи емоційної саморегуляції особистості» / В. К. Гаврилькевич . 2019 (А. с. № 86028)
  9. Формування та виокремлення комплексів психічних станів особистості : стаття / Ігумнова О. Б. 2019 (А. с. 89759)
  10. Генеза негативних психічних станів студентів : стаття / О. Б. Ігумнова 2019 (А. с. 89758)
  11. Характеристика и исследование типов комплексов негативных психических состояний у студентов : стаття / Ігумнова О. Б. 2019 (А. с. 89756)
  12. Модель та програма психокорекції негативних психічних станів студентів ВНЗ : стаття / Ігумнова О. Б. 2019 (А. с. 89755)
  13. Структура психологічної культури  майбутніх педагогів та особливості її формування : стаття / О. В. Кулешова. Л.В. Міхеєва 2019 (А. с. 86651)
  14. Становлення професійної зрілості фахівця соціономічного профілю / Т.В. Комар, 2019 (А. с. № 88621)
  15. Корекційна програма на подолання агресії у дітей старшого дошкільного віку / Т.В. Комар, 2019 (А. с. № 90717)
  16. Програма профілактики суїцидальної поведінки у підлітків / Т.В. Комар, 2019 (А. с. № 90720)
  17. Програмно-цільовий проект становлення та розвитку професійної зрілості фахівців соціономічного профілю / Т.В. Комар, 2019 (А. с. № 90719)
  18. Концептуальна модель професійної зрілості фахівців соціономічного профілю / Т.В. Комар, 2019 (А. с. № 90718)
  19. Арт-терапевтична методика «Малювання дихання» / Л. О. Подкоритова. 2018 (А. с. 76319)
  20. Арт-терапевтична методика «Двоє» / Л. О. Подкоритова. 2018 (А. с. 76317)
  21. Арт-терапевтична методика «П’ять чуттів» / Л. О. Подкоритова. 2018. (А. с. 76318)
  22. Арт-терапевтична методика «Пасьянс емоцій» / Л. О. Подкоритова. 2018 (А. с. 76394)
  23. Методика «Сходинки» / Л. О. Подкоритова. 2018 (А. с. 75597)
  24. Рефлексія, самопізнання, психологічна самодопомога : тренінги та арт-терапевтичні методики. Хмельницький: Центр інноваційної педагогіки та психології Хмельницького національного університету, 2018. 120 с.: книга / Л. О. Подкоритова. 2018 (А. с. 79801)
  25. Анкета-схема для самопізнання на основі арт-терапевтичного / Л. О. Подкоритова. 2019 (А. с. 90168)
  26. Навчально-розвивальна вправа «Від гри до вправи» / Л. О. Подкоритова. 2019 (А. с. 90169)
  27. Навчальний тренінг «Прийоми психологічної саподопомоги» / Л. О. Подкоритова. 2021 (А. с. 107327)
  28. Психологічний тренінг «Подорож часом» / Л. О. Подкоритова. 2021 (А. с. 107328)
  29. Арттерапевтична вправа «Ароматна арттерапія» / Л. О. Подкоритова. 2021 (А. с. 107329)
  30. Професійна мобільність як психологічна основа подолання професійних криз у синергетичній системі професійного розвитку особистості : стаття / Н. А. Сургунд. 2019 (А.с. 87722)
  31. Професійна мобільність як фактор забезпечення поліваріантності професійного (кар’єрного) розвитку сучасного фахівця : стаття / Н. А. Сургунд. 2019 (А.с. 87724)
  32. Сучасний погляд на проблему професійної мобільності як комплексного елементу ринку праці: синергетичний підхід: стаття / Н. А. Сургунд. 2019 (А.с. 87727)
  33. Когнітивні механізми свідомості у контексті синергетичного підходу до проблеми професійної мобільності особистості : стаття / Н. А. Сургунд. 2019 (А.с. 87728)

– опубліковано статті у фахових виданнях, включених до переліку, затвердженого МОН України:

2022 р.

  1. Антонова З. О., Петяк О. В., Ханецька Н. В. Проблеми професійної етики в психологічному онлайн-консультуванні // Габітус : Науковий журнал. Секція : Загальна психологія. Історія психології. Вип. 39. 2022. С. 54-58.
  2. Ігумнова О. Б., Берегова Н.П., Джигун Л.М. Психологічні особливості ціннісних орієнтацій особистості юнацького віку // Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського : Науковий журнал. Серія : Психологія. Том 33 (72) № 3. 2022. С. 54-59 (Index Copernicus International).
  3. Варгата О. В., Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Технологія case-study у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2022. № 1(6). Київ, 2022. С. 86-97.
  4. Варгата О. В., Комар Т. В. Технологія case-study щодо розвитку «soft skills» магістрів-психологів. Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») : журнал. 2022. № 1(6). Київ, 2022. С. 184-194.
  5.  Варгата О. В., Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Інтерактивна технологія у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») : журнал. 2022. № 2(4) 2022. С. 309-321.
  6. Варгата О. В., Комар Т. В. Інноваційне мислення фахівців соціономічних професій: порівняльний аналіз. Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») : журнал. 2022. № 2(4) 2022. С. 333-345.
  7. Vasylenko O., Romanovska L. Stress resistance of future social workers as a necessary component of their professional activity. Sciences of Europe. Social sciences, 2022. Volume 1. Issue 103. P. 68-71.
  8. Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Інтернет-залежність осіб юнацького віку: аналіз, шляхи подолання. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. Випуск 4, 2022. С. 95-100 https://chasopys-ppp.dp.ua/index.php/chasopys/article/view/268/235
  9.  Попелюшко Р.П. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку з неповних сімей // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. 2022. № 3
  10. Попелюшко Р.П. COVID-19 як чинник виникнення посттравматичного стресового розладу // Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2022. Випуск 13.
  11. Комар Т. В., Руденок А. І., Дідик Н. М. Дослідження мотиваційної готовості студентів до роботи з дітьми з розладами аутистичного спектра // Габітус №35. 2022. С. 138-142. http://habitus.od.ua/journals/2022/35-2022/20.pdf  
  12. Руденок А. І., Антонова З. О., Петяк О. В. Особливості саморегуляції студентів під час дистанційного навчання // Вчені записки ТНУ ім. В.І. Вернадського. Серія: Психологія. 2022. Т. 33 (72), № 2. С. 166-171. http://www.psych.vernadskyjournals.in.ua/33-72-2-ua  
  13. Дідик Н. М., Логвіна О. А., Руденок А. І. Соціально-психологічні аспекти переживання стану самотності сучасною молоддю // Габітус №33. 2022. С. 86-91. http://habitus.od.ua/journals/2022/33-2022/15.pdf
  14. Сургунд Н. А. Гуманістичні засади психологічних підходів К. Роджерса та Е. Фромма як фактор розвитку професійної мобільності особистості при подоланні криз професійного розвитку // Наукові перспективи. (Серія «Психологія»). 2022. Випуск №7(25). С.537-553.
  15. Комар Т., Бондаренко В. Науково-історичні підходи до розробки засад психологічного статусу відповідальності у життєдіяльності особистості. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. Випуск 4, 2022. C. 73-77. https://chasopys-ppp.dp.ua/index.php/chasopys/issue/view/12/13
  16. Комар Т. В. Гендерні особливості міжособистісної взаємодії студентів-психологів як передумова формування готовності до професійної діяльності. Вісник Національного університету оборони України. Вип. 5 (69). 2022. С. 75-84.
  17. Ткач Т. В., Комар Т. В. Батьківський стрес і проблемна поведінка дитини дошкільного віку. Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. / Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. Сєвєродонецьк, 2022. № 1 (57), Т. 1. С. 133-143. http://tpppjournal.com.ua/n57y2k22_tom_1_a12.html

2021 р.

  1. Антонова З.О., Кудла Т.В., Ханецька Н. В. Психологічні чинники ризику виникнення порушень харчової поведінки в жінок // Габітус. Науковий журнал, 2021. Випуск 27. Том 1.  С. 127-130.
  2. Антонова З.О., Ханецька Н. В. Формування професійної успішності психолога засобами тренінгу та коучингу // Габітус. Науковий журнал, 2021. Випуск 22. Том 1.
  3. Варгата О. В., Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Психологічні чинники професійного вигорання // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [ редколег: А. В. Сущенко та ін.]. Запоріжжя : КПУ, 2021, Вип. 75. Т. 1. С. 68-72.
  4. Варгата О. В., Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Теоретичний аналіз психологічної готовності фахівців соціономічного профілю до інноваційної професійної діяльності // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» : науковий журнал. Острог : Вид-во НаУОА, 2021. № 13. С. 4-9.
  5. Комар Т.В. Психологічні чинники та механізми дослідження гендерних особливостей підлітків щодо їх уявлень про щастя // Молодий вчений. — 2021. — №1. http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/89/
  6. Мельничук А. Ю. Дослідження синдрому вигорання фахівців соціономічного профілю з допомогою Вісбаденського опитувальника до методу позитивної психотерапії та сімейної терапії (WIPPF). Науковий журнал «Габітус» Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Вип. 25, 2021. С. 158–162 http://habitus.od.ua/journals/2021/25-2021/30.pdf
  7. Пилявець Н. І., Потапчук Є. М. Сучасні підходи до визначення поняття «когнітивний стиль особистості». Науковий журнал «Габітус» Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. Вип. 26, 2021. С. 117-121. http://habitus.od.ua/journals/2021/26-2021/23.pdf
  8. Попелюшко Р. П. Аналіз результатів проведення завершального етапу програми психологічного супроводу комбатантів та їх сімей // Науковий вісник Херсонського державного університету. Збірник наукових праць. Серія «Психологічні науки». 2021. Випуск 2. С. 162-168. (Index Copernicus International)
  9. Попелюшко Р. П. Особенности аксиологического подхода при оказании психологической помощи комбатантам с посттравматическим стрессовым расстройством // Психиатрия, психотерапия и клиническая психология. 2021. Том 12, № 3. С. 512-524. (EBSCO, Ulrich’s Periodicals Directory, РИНЦ
  10. Руденок А. І., Лиха-Боярова Д. І. Психологічні особливості гострого та посттравматичного стресових розладів в учасників бойових дій. Імідж психолога-науковця в Українському суспільстві: проблеми та перспективи : Тези доп. Всеукраїнський науковий круглий стіл., (10.11.2021). Київ, 2021. С. 61–63

2020 р.

  1. Антонова З. О., Жиловська Т. Л., Руденок А. І. Психологічні особливості блогінгу як різновиду віртуального емоційного лідерства // Теорія і практика сучасної психології : зб. наук. пр. 2020. Вип.2. Т. 2. С. 8-14.
  2. Афанасенко В. І., Комар Т. В. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом // Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Київ : ПП Лисенко, 2020. Том IX. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Випуск 13. С. 177-188.
  3. Афанасенко В. І., Комар Т.В. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегій реалізації творчого потенціалу особистості // Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Київ : ПП Лисенко, 2020. Том IX. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Випуск 13. С. 8-18.
  4. Гаврилькевич В. К. Структура механізмів психологічного захисту у студентів-психологів // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць / Класичний приватний університет. Запоріжжя, 2020. № 1, т. 1. С. 161-165.
  5. Гаврилькевич В. К., Крук С. Л. Психологічний зміст і співвідношення понять «благородна людина» і «гуманна людина» // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. Київ : ПП Лисенко, 2020. Том IX. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Випуск 13. С. 70-78.
  6. Подкоритова Л. О., Сема Л. Р. Дослідження зв’язку рефлексії із професійним самотворенням викладачів закладів вищої освіти // Психологічний часопис. Т. 6. № 11 (43). 2020. С. 78-92. [Електронний ресурс].
  7. Руденок А. І., Ігумнова О. Б., Джигун Л. М. Психологічне благополуччя майбутніх психологів з різними типами мотивації досягнень // Вісник Національного авіаційного університету. Серія : Педагогіка. Психологія : зб. наук. пр. Київ. 2020. Вип. 1(16). С. 164-172.
  8. Руденок А. І., Петяк О. В., Ханецька Н. В. (2020). Дистанційна робота в умовах карантину та самоізоляції в період пандемії COVID-19. Габітус,16, С. 204-208. http://elar.khnu.km.ua/jspui/handle/123456789/9244
  9. Руденок А. І., Максимчук К. І. Особливості формування стресостійкості та основні копінг-стратегії студентів // Теорія і практика сучасної психології : зб. наук. пр. 2020. Вип.1. Том 2. С. 146-150.

2019 р.

  1. Гаврилькевич В. К. Зміни механізмів психологічного захисту у студентів-психологів першого курсу у процесі навчання // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць / Класичний приватний університет. Запоріжжя, 2019. № 6, т. 2. С. 21-26.
  2. Комар Т. В. Соціально-психологічні умови успішної соціальної адаптації вихованців закладів інституційного догляду та виховання дітей // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. Сєвєродонецьк, 2019. № 3 (50), Т. 1. С. 189-201.
  3. Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Булінг в освітньому середовищі : аналіз, шляхи подолання // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». Вип. 1. Херсон, 2019. С. 154-158.
  4. Мельничук А. Ю. Саногенне та патогенне мислення як чинники психологічного здоров’я та шляхи профілактики емоційного вигорання. Київський науково-педагогічний вісник. Вип. 18, 2019. С. 73–79
  5. Міхеєва Л. В., Варгата О. В., Кулешова О. В. Структурні компоненти творчого потенціалу особистості психолога // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць Класичного приватного університету. Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2019. №6. Т. 1. С. 13-17.
  6. Подкоритова Л. О., Гоя О. В. Подолання агресивної поведінки підлітків засобами арт-терапії : емпіричне дослідження // Теорія і практика сучасної психології. № 6. Т. 2. 2019. С. 105-111.
  7. Руденок А. І., Максимчук К. І. Спонтанність як важлива складова самоактуалізації // Актуальні проблеми психології : Зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. Т VI: Психологія обдарованості. Випуск 15. Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2019. С. 318-325
  8. Сургунд Н. А. Професійна мобільність як модель подолання неадаптивних форм психологічного захисту особистості в умовах синергетичної динаміки криз професійного розвитку / Н. А. Сургунд, О. А. Войтюк // Зб. наук. праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологічні науки. Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2019. № 3. С. 78-86.
  9.  Величко М. С. Психологічний зміст та основні причини виникнення мобінгу серед дітей середнього шкільного віку. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. № 1(10) 2019.
  10. Величко М. С. Психологічні причини та превентивні заходи щодо виникнення мобінгу в освітньому середовищі. Збірник міжнародних статей EUROPEAN HUMANITIES STUDIES. 2019. С. 113: State and Society https://eeipsy.org/portfolio-item/vivera-corporate/

2018 р.

  1. Комар Т. В. Проблеми формування готовності психологів до професійної діяльності // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : психологія. Електронне наукове фахове видання. Випуск 3, 2018. С. 67-79.
  2. Комар Т. В. Соціальна зрілість особистості як чинник становлення професійної зрілості психолога // Вісник Київського Національного Університету ім. Тараса Шевченка. «Військово-спеціальні науки». Випуск 3(40), 2018. С. 22-26.
  3. Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Структура психологічної культури майбутніх педагогів та особливості її формування // Проблеми освіти : Зб. наук. пр. Інституту модернізації змісту освіти МОН України. Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2018. Вип. 88 (частина 1). С. 333-342.
  4. Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Структура психологічної культури майбутніх педагогів та особливості її формування // Проблеми освіти : Зб. наук. пр. Інституту модернізації змісту освіти МОН України. Вінниця: ТОВ «Нілан – ЛТД», 2018. Вип. 88 (частина 1). С. 333-342.
  5. Потапчук Є., Потапчук Н. Позитивний імідж фахівця як результат сумлінної праці та успішної самопрезентації. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : психологічні науки [гол. Ред. О.Ф. Волобуєва]. Хмельницький : Видавництво НАДПСУ, 2018. № 2 (10). С. 218-231.
  6. Сургунд Н. А. Когнітивні механізми свідомості у контексті синергетичного підходу до проблеми професійної мобільності особистості // Науковий вісник Херсонського державного університету. Психологічні науки. Херсон, 2018. №5. С.134-141.

2017 р.

  1. Антонова З. О., Гонгалова О. В. Психологічні умови розвитку професійної креативності викладача вищого навчального закладу [Електронний ресурс] // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Психологія. 2017. Вип. 4. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2017_4_3
  2. Варгата О. В., Завада І. А. Формування творчого потенціалу майбутнього психолога засобами інноваційних технологій у вищій школі // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна».  Хмельницький : ХІСТ, 2017. № 14. С.8-11.
  3. Василенко О. М., Мухар А. Л. Діяльність практичних психологів та соціальних педагогів шкіл з формування статево-рольової поведінки підлітків. Зб. наук пр. Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». 2017. № 13. С. 5-9.
  4. Гаврилькевич В. К., Папроцька М. І. Особливості прояву гіперактивної поведінки в дітей молодшого шкільного віку // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Психологія. 2017. Вип. 4. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2017_4_5
  5. Комар Т. В. Психологічні основи становлення професійної зрілості спеціаліста // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. пр. Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. № 3(44). Т. 2. Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017. С. 75-87.
  6. Комар Т. В. Теоретичні проблеми становлення професійної зрілості майбутнього фахівця // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. К. ; Ніжин : ПП Лисенко, 2017. Т. Х., Вип. 10. С. 82-92.
  7. Кулешова О. В., Міхеєва Л. В. Професійна компетентність як умова формування професіоналізму майбутніх фахівців сфери туризму // Педагогічні науки : Зб. наук. пр. Херсонського державного університету. Херсон, 2017. Випуск LXXX, Т. 2. С. 166-170.
  8. Подкоритова Л. О. Визначення видів рефлексії у наукових джерелах // Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / за наук. ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. Вип. 37. Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2017. С. 343-358.
  9. Подкоритова Л. О. Значення рефлексії для професійного розвитку фахівців соціономічної сфери // Науковий вісник Херсонського державного університету : Зб. наук. пр. Серія «Психологічні науки». Вип. 6. Т. 2. 2017. С. 71-75.
  10. Подкоритова Л., Брезденюк А. Самоаналіз як рефлексивний механізм професійного розвитку фахівців соціономічної сфери: термінологічний аналіз // Науковий вісник Херсонського державного університету : Зб. наук. пр. Серія «Психологічні науки». Вип. 5. Т. 1. 2017. С. 114-118.
  11. Попелюшко Р. П. Дослідження стратегій поведінки у психотравмуючий ситуації як ресурсу для психологічної реабілітації особистості комбатанта // Науковий вісник Херсонського. Серія «Психологічні науки». 2017. Випуск 1. Том. 1. С. 104-108. (Index Copernicus International)
  12. Попелюшко Р. П. Результати дослідження стресово-депресивних станів у комбатантів // Науковий вісник Херсонського державного університету. Збірник наукових праць. Серія «Психологічні науки». 2017. Випуск 3. Том. 1. С. 214-218.
  13. Сургунд Н. А. Амбівалентність особистості як компонент вибору та варіативної регуляції професійно-мобільної поведінки фахівця при подоланні криз професійного розвитку // Науковий вісник Херсонського державного університету. Психологічні науки. Херсон, 2017. №5. С. 126-135.
  14. Сургунд, Н. Особистісний вибір у контексті подолання криз професійного розвитку на основі професійної мобільності : синергетичний аспект // Педагогіка і психологія професійної освіти. 2017. №4. С. 109-119.

Представники наукової школи є членами:

  • Професійних та/або громадських об’єднань:
  • Української спілки психотерапевтів;
  • Української асоціації сімейних психологів;
  • Арт-терапевтичної асоціації;
  • Національної психологічної асоціації;
  • Асоціації Психотерапевтів та Психоаналітиків України (АППУ);
  • Європейської ліги гіпнотерапевтів і психологів (ЄЛГІП);
  • ГО «Український інститут позитивної психотерапії»;
  • Української асоціації позитивної психотерапії;
  • World Association For Positive and Transcultural Psychotherapy (WAPP);
  • European Association for Psychotherapy (EAP).
  • Спеціалізованих вчених рад:
  • Спеціалізована вчена рада ХНУ Д 70.052.05 «Педагогічні науки»
  • Спеціалізована вчена рада К 64.707.02 Національного університету цивільного захисту України (у галузі психологічних дисциплін, м. Харків;
  • Спеціалізована вчена рада К 26.055.04 Київського національного торговельно-економічного університету (у галузі психологічних дисциплін, м. Київ)
  • Редколегій українських фахових видань:

Наукового журналу «Psychology Travelogs» Хмельницького національного університету (м. Хмельницький);

– «Наукового вісника Сіверщини. Серія: Освіта. Соціальні та поведінкові науки», Академії державної пенітенціарної служби (м. Чернігів)

  • «Адаптивне управління: теорія і практика. Серія «Педагогіка» (м. Харків)
  • Наукове видання «Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права» (м. Дніпро)
  • Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія» (м. Вінниця)