Перейти до вмісту

Ресурсний інформаційно-консультативний центр психологічної підтримки “Хмельницький психологічний центр”

Мета діяльності: психолого-педагогічне забезпечення освітнього процесу Хмельницького національного університету, захист психічного та психологічного здоров’я особистості шляхом здійснення психолого-педагогічної діагностики, консультування, корекції, профілактики, психологічної просвіти усіх учасників освітнього процесу.

Координатор – Ханецька Наталя Вікторівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки Хмельницького національного університету, психотерапевт в методі позитивної психотерапії (реєстр Української спілки психотерапевтів (УСП), Української асоціації позитивної психотерапії (УАПП), Всесвітньої асоціації позитивної психотерапії (WAPP), Європейської асоціації психотерапії (ЕАР)), базовий та майстер-тренер УІПП, WAPP, член Ради УІПП, член Комітету WAPP з питань стандартів тренінгів, голова секції позитивної психотерапії в Хмельницькому осередку УСП, супервізор УСП,

Phone +380 67 7867122
Email khanetska@gmail.com

Головним завданням ХПЦ є сприяння освітній діяльності, яка здійснюється за такими напрямами:

1) покращення професійної підготовки студентів шляхом забезпечення гармонійного поєднання наукових (що базуються на раціональному пізнанні) та практичних (що базуються на практичному засвоєнні) конкретних видів та методів психологічної допомоги:

2) надання науково-методичної та практичної допомоги учасникам навчально-виховного процесу з питань психологічної та соціально-педагогічної підтримки.

3) надання просвітницьких послуг викладачам і студентам ХНУ;

4) психологічна допомога в адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ засобами тренінгової діяльності;

5) створення умов для творчої самореалізації студентської молоді в галузі науки та практики;

6) проведення навчальних і виробничих практик студентів;

7) проведення студентських науково-дослідних робіт.

Підготовка і проведення семінарів, круглих столів та консультацій для учасників навчально-виховного процесу:

  1. підвищення кваліфікації в напрямку роботи: в методі позитивної психотерапії, арт-терапії, символдрами;
  2. тренінг когнітивно-поведінової терапії «Подолання страхів»;
  3. цикл занять з підвищення кваліфікації «Дошкільна підготовка»;
  4. тренінг «Самопізнання»;
  5. семінар «Запобігання  емоційному професійному вигоранню»:
  6. лекція «Родино-сімейне виховання»;
  7. навчання по роботі з учасниками АТО;
  8. лекції «Психологія вибору шлюбного партнера»;
  9. семінар «Значення моральних принципів у формуванні професійної ідентичності психолога»;
  10. лекція «Основи психічної саморегуляції»;
  11. лекція «Розвиток дітей дошкільного віку»;
  12. тренінг «Готовність старшокласників до створення сім’ї»;
  13. тренінг «Профілактика професійного вигорання»;
  14. дискусія «Особистість викладача ВНЗ»;
  15. тренінг «Подолання негативних, психічних станів особистості».

Покращення професійної підготовки студентів шляхом забезпечення гармонійного поєднання наукових (що базуються на раціональному пізнанні) та практичних (що базуються на практичному засвоєнні) конкретних видів та методів психологічної допомоги:

робота гуртка «Психологічна майстерня»  Антонова З.О., Ханецька Н.В., Подкоритова Л.О.

робота гуртка «Школа юного консультанта» Комар Т.В., Петяк О.В.

навчальний проект «Основи консультування в методі позитивної психотерапії» Ханецька Н.В.

навчальний проект на психологічного консультанта в методі позитивної психотерапії «Базовий курс» Ханецька Н.В.

тренінг з підвищення кваліфікації «Робота з психосоматичним симптомом» Ханецька Н.В.

проведено майстер-класи з арт-терапії Подкоритова Л.О.

Психологічна допомога в адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ засобами тренінгової діяльності:

тренінги по адаптації до навчання для першокурсників різних спеціальностей ХНУ Антонова З.О

психологічні консультування зі студентами кафедри Ханецька Н.В.

Проведення навчальних і виробничих практик студентів

Проведення студентських науково-дослідних робіт

Додаток проведеної позапланової роботи (після 24.02.2022 р.)

  • проведено групи взаємодопомоги та підтримки для працівників ХНУ, жителів міста, ВПО;
  • проведено психологічні консультації для працівників ХНУ, жителів міста, ВПО;
  • проведено навчання з основ першої медичної допомоги для працівників ХНУ, жителів міста, ВПО;
  • проведення навчання з основ першої психологічної допомоги в кризовому консультуванні для викладачів та студентів кафедри;
  • проведення просвітницької діяльності по запобіганню наслідків травматичного впливу війни для працівників ХНУ, жителів міста, ВПО;
  • організація та проведення роботи по консультуванню на «гарячій» телефонній лінії з надання першої психологічної допомоги;
  • волонтерська діяльність: збір коштів на підтримання ЗСУ та ВПО, плетення сіток, організація та збір допомоги постраждалим категоріям населення.