29 березня 2023 р. відбулася відкрита англомовна лекція на тему: «PSYCHOLOGY OF STRESS RESISTANCE OF THE SOCIONOMIC PROFILE SPECIALISTS» у рамках вивчення дисциплін Педагогіка, психологія та педагогічна майстерність у вищій школі, Психологія та педагогіки вищої школи та Методика викладання психології.
У лекції взяли участь здобувачі третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти спеціальностей 053 Психологія, 011 Освітні, педагогічні науки, 051 Економіка та другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія, декан факультету здоров’я, психології, фізичної культури та спорту, викладачі, запрошенні гості.
На початку лекції декан факультету, доктор педагогічних наук, професор Євген ПАВЛЮК, означивроль професійної підготовки фахівців соціономічної сфери, що передбачає формування професійної компетентності та розвиток стресостійкості в умовах виконання професійно-значущих завдань.
Доктор психологічних наук, професорка кафедри психології та педагогіки Таїсія КОМАР зазначила актуальність теми лекції, наголосивши на тому, щоу сучасних стресових умовах фахівцям соціономічної сфери необхідно володіти здатністю долати психоемоційні напруження та стресові ситуації у повсякденному житті при виконанні професійної діяльності.Також професорка побажала усім учасникам позитивної атмосфери та вдалого заходу.
Розпочала англомовну лекцію доцент кафедри психології та педагогіки Оксана ВАРГАТА, яка зазначилаактуальність теми дослідження, що зумовлена сучасними реаліями та високими вимогами до професії типу «людина-людина». Лекторка зазначила, що дана проблематика зумовлена необхідністю розвитку особистісних якостей стійкості та саморегуляції до стресу у фахівців соціономічного профілю. З позиції викладачки, стресостійкість особистості розглядається, як здатність до соціальної адаптації, міжособистісних зв’язків, успішної самореалізації, досягнення життєвих цілей, ефективної діяльності, самозбереження здоров’я.
Далі продовжила лекцію магістрантка спеціальності 053 Психологія Віра ШИТЮК, яка зазначила, що стресостійкість є одним із основних показників психічного здоров’я особистості, що сприяє подоланню зовнішніх стрес-факторів, забезпечуючи при цьому можливість реалізації фізичних, духовних, інтелектуальних ресурсів та підвищує рівень її працездатності.
У підсумку лектори провели практичну частину, що передбачала ознайомлення з діагностичним інструментарієм та психотехніками розвитку стресостійкості. Усі учасники були активні та зацікавлені, що дало змогу створити сприятливу атмосферу.
Завершуючи лекцію, лектори побажали усім учасникам спокійного, мирного дня та найшвидшої ПЕРЕМОГИ!!!
Кафедра психології та педагогіки