Авторський колектив:
ВАРГАТА Оксана Валеріївна кандидат педагогічних наук | КОМАР Таїсія Василівна доктор психологічних наук | АФАНАСЕНКО Валентина Іванівна доктор філософських наук | КУЛЕШОВА Олена Віталіївна кандидат психологічних наук | МІХЕЄВА Людмила Василівна кандидат педагогічних наук |

Монографія присвячена актуальній проблемі наукового дослідження, що спрямоване на розкриття теоретичних та практичних аспектів «soft skills» як важливої умови самотворення особистості фахівців соціономічних професій. Соціально-психологічні аспекти вивчення «soft skills» фахівців соціономічних професій в умовах соціально-економічних змін набувають комплексного міждисциплінарного характеру. Як свідчить практика, саме навички «soft skills» відіграють важливу роль у професійному становленні фахівців соціономічних професій та в кінцевому результаті визначають їх успішну соціалізацію. У змісті монографії здійснено теоретичне вивчення сучасних освітніх моделей «soft skills» у контексті наукових досліджень; виокреслено зарубіжні та вітчизняні підходи до класифікації сутності поняття «soft skills» у соціономічному дискурсі; розкрито зміст соціально-психологічної компетентності у структурі «soft skills» фахівців соціономічних професій та концептуальну модель структури «soft skills» фахівців соціономічних професій; визначено структурні компоненти «soft skills» фахівців соціономічних професій; здійснено методику психодіагностичного дослідження структурних компонентів «soft skills» фахівців соціономічних професій; обґрунтовано технологію розвитку структурних компонентів «soft skills» фахівців соціономічних професій.

