Викладачі та здобувачі вищої освіти Хмельницького національного університету отримали безцінний подарунок від Фундатора та головного редактора журналу «Психологія і суспільство», наукового редактора-консультанта методологічного альманаху «Вітакультурний млин», члена редакційних колегій авторитетних журналів, доктора психологічних наук, професора Фурмана Анатолія Васильовича. Подарунок складається з низки фундаментальних наукових праць, примірників журналу і альманаху, зокрема:
Методологія і психологія гуманітарного пізнання. До 25-річчя наукової школи професора А.В. Фурмана : колективна монографія. Тернопіль : ТНЕУ. 2019. 998 с.
Вітакультурна методологія : антологія. До 25-річчя наукової школи професора А.В. Фурмана : колективна монографія. Тернопіль : ТНЕУ. 2019. 980 с.
Фурман А. В. Ідея і зміст професійного методологування : монографія. Тернопіль : ТНЕУ, 2016. 378 с.
Фурман А. В. Освітні сценарії у системі модульно-розвивального навчання : наук. вид. Тернопіль : НДІ МЕВО, 2009. 40 с.
Доречно зазначити, що Анатолій Васильович є відомим українським психологом, освітянином, соціологом, методологом, журналістом, поетом. Він вже більше 25-ти років керує науковою школою, яка діє в соціогуманітарній сфері широкого інтелектуального практикування і здійснює системні дослідження актуальних питань програмного розвитку та рефлексивного конструювання методології і психології гуманітарного пізнання. Викладачі та здобувачі вищої освіти Хмельницького національного університету вже давно цікавляться здобутками цієї наукової школи, використовують наукові праці при вивченні навчальних дисциплін, насамперед таких як: Методологія дисертаційного дослідження з психології, Теорія і практика сімейного консультування, Теорія і практика збереження психічного здоров’я людини та ін. Глибоку зацікавленість викликають наукові статті у журналі «Психологія і суспільство», наприклад, за 2022 р. у №1 статті: А. Фурмана «Архітектоніка теорії діяльності: рефлексивно-вчинковий сценарій метаметодологування», Г. Щедровицького «Засадничі уявлення та категорійні засоби теорії діяльності», у №2: А. Фурмана «Метододогічна оптика як інструмент мислевчинення»; Р. Брука «Архетипічний підхід до терапії постравматичного розладу у військових (комбатантів) та ін.
Колектив кафедри висловлює щиру вдячність професору Фурману Анатолію Васильовичу за плідну співпрацю та цінні наукові видання.
Кафедра психології та педагогіки