![Збiльшити](https://psy.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/20211215-2.jpg)
Доцентом кафедри психології та педагогіки, кандидатом психологічних наук Сургунд Наталією Анатоліївною 15 грудня 2021 року в рамках вивчення курсу «Психологія інтелекту» для студентів магістратури була проведена гостьова лекція. Запрошений гість і лектор – доктор педагогічних наук, професор кафедри управління факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка, академік Української Академії акмеології, академік Міжнародної Акмеологічної Академії Гладкова Валентина Миколаївна.
![](https://psy.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/20211215-3-1-1024x447.jpg)
Проведена В.М.Гладковою лекція в рамках теми «Психологія професійної творчості» висвітлювала питання особистісно професійного саморозвитку упродовж життя скрізь призму акмеологічно-синергетичного підходу.
![](https://psy.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/20211215-5-1-1024x471.jpg)
Значну увагу приділено питанням професійного саморозвитку, моделям вершинного саморозвитку
![](https://psy.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/20211215-7-1-1024x445.jpg)
авторським моделям професійного самовдосконалення
![](https://psy.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/20211215-9-1-1024x444.jpg)
Також були розглянуті і проаналізовані особливості кризової моделі,
![](https://psy.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/20211215-11-1-1024x445.jpg)
анастрофічної
![](https://psy.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/20211215-13-1-1024x445.jpg)
та інших моделей професійного саморозвитку.
Практичної значущості представленим теоретичним моделям додано розуміння співвідношення акме і катаболе та їх ролі в процесі професійної творчості і професійного саморозвитку особистості
![](https://psy.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/20211215-16-1-1024x446.jpg)
та програма практичного застосування отриманих знань з метою особистісно-професійного самовдосконалення упродовж життя.
![](https://psy.khmnu.edu.ua/wp-content/uploads/sites/17/20211215-18-1-1024x445.jpg)
Слухачі подякували за цікаву, змістовну і позитивно емоційно забарвлену лекцію, отримали аргументовані відповіді на свої запитання.