Перейти до вмісту

Онлайн-телеміст “Професійний бренд психолога: сутність. етапи та умови розвитку. Імідж психолога”

21.04.2023 року професори і доценти кафедри психології та педагогіки разом із здобувачами вищої освіти взяли участь в онлайн-телемості «Професійний бренд психолога: сутність, етапи та умови розвитку. Імідж психолога».

Цей цікавий захід був проведений за ініціативи Ужгородського національного університету в рамках Всеукраїнського Дня психолога, для студентів-психологів:

– Хмельницького національного університету;

– Ужгородського національного університету;

– Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка;

– Державного університету «Житомирська політехніка».

Онлайн-телеміст відбувся на платформі Google Meet.

Представники професійної психологічної спільноти зазначених закладів вищої освіти із різних регіонів України мали чудову нагоду:

1) послухати цікаві змістовні доповіді, підготовлені здобувачами вищої освіти за спеціальністю «Психологія» першого і другого курсів Ужгородського національного університету;

2) висловити свої уявлення і міркування про імідж психолога і професійний бренд психолога;

3) обговорити оптимальні шляхи створення професійного іміджу і бренду психолога, а також можливі труднощі та небажані наслідки недостатньо обдуманих кроків на цьому шляху.

Колектив кафедри психології та педагогіки і здобувачі вищої освіти Хмельницького національного університету вдячні організаторам онлайн-телемоста за можливість змістовно поспілкуватися на актуальну професійну тематику з колегами із різних закладів вищої освіти і за теплу сердечну атмосферу, яка панувала під час спілкування.