Перейти до вмісту

Практичне заняття студентів групи ПП 21-1  у реабілітаційному центрі «Турбота»

Кафедра психології та педагогіки вже тривалий час співпрацює з реабілітаційним центром «Турбота», який надає можливість студентам проходити практику і здобувати цінний досвід роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.

У межах цієї співпраці 30 жовтня  студенти групи ПП 21-1 відвідали реабілітаційний центр для виїзного практичного заняття з дисципліни “Основи спеціальної психології з практикумом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами” (викладач ОК – Алла РУДЕНОК канд. психол. наук, доцент). Тема заняття — “Психолого-педагогічна підтримка та реабілітація дітей з розладами аутистичного спектру”.

Практичне заняття провела випускниця магістратури спеціальності 053 Психологія Юлія БОРТНЯК, яка нині працює у центрі «Турбота». Під її керівництвом студенти ознайомилися з роботою мультидисциплінарної команди фахівців центру, що надає допомогу дітям віком від 0 до 18 років з різними порушеннями, зокрема ураженням нервової системи, опорно-рухового апарату та мовленнєвими проблемами. Центр працює як з дітьми з інвалідністю, так і з тими, хто належить до групи ризику щодо отримання інвалідності.

Лікар фізичної та реабілітаційної медицини Сергій БУЗДИГАН представив основні напрями роботи центру, який забезпечує висококваліфіковану консультативно-діагностичну та лікувально-реабілітаційну допомогу дітям з різних регіонів України. Він розповів про значення профілактики інвалідності, розвиток системи медико-соціальної реабілітації та участь у формуванні програм соціальної адаптації дітей.

Під час заняття студенти мали змогу ознайомитися з сучасними методами роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру, зокрема з методиками розвитку комунікативних навичок, когнітивної сфери та емоційного стану, а також з інтеграційними стратегіями, спрямованими на соціальну адаптацію. Спеціалісти центру продемонстрували індивідуальні та групові підходи до корекційної роботи, які допомагають дітям поступово адаптуватися до соціального середовища, розвивати побутові навички та покращувати рівень взаємодії з оточенням.

Цей досвід дозволив студентам поглибити теоретичні знання та отримати практичні навички, необхідні для роботи з дітьми з розладами аутистичного спектру, що є важливим аспектом їхньої професійної підготовки.

Інформацію підготувала Алла Руденок,

канд. психол. наук, доцент кафедри психології та педагогіки