Перейти до вмісту

ПРОХОДЖЕННЯ ВИКЛАДАЧАМИ МІЖНАРОДНОГО СТАЖУВАННЯ «ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО»

В умовах динамічних змін та розвитку, викладачі повинні постійно оновлювати свої знання та вдосконалювати навички.

З 01 лютого 2025 р. по 10 травня 2025 р. доценти кафедри психології та педагогіки, канд. психол. наук Зінаїда Антонова та д-р філософії Дарія Карпова пройшли міжнародне стажування «Використання сучасних цифрових освітніх технологій у навчальному процесі ЗВО», яке організоване на базі Європейської асоціації інноваційної освіти (Україна) у співпраці з Вищою соціально-економічною школою (Польща).

Викладачі опанували знаннями та практичними навичками використання інструментів сучасних цифрових технологій організації та управління навчальним процесом та інструменти професійного саморозвитку викладача.

Також Зінаїда Антонова та Дарія Карпова оволоділи ключовими аспектами викладацької діяльності: від навичок використання інструментів сучасних цифрових технологій до міжособистісної комунікації, а саме розібрали такі теми як: Інструменти саморозвитку викладача; Психологія сучасного здобувача освіти; Трендові методики: кейси, фліп-уроки, гейміфікація, blended learning, peerto-peer teaching SWOT-аналіз: сильні, слабкі сторони, можливості та ризики. Тайм-менеджмент для викладача; Профілактика вигорання: збереження балансу між роботою та життям;. Інтерактивні онлайн-інструменти (Google products, Google Classroom, PowerPoint, Prezi, Mentimeter. Canva, Crello) та навчальні ресурси (Miro, LiveWorkSheets, Kahoot, WizerMe).

Результатом стажування викладачів кафедри психології та педагогіки стала презентація персонального плану професійного розвитку та власних навчальних проектів. На завершення стажування відбувся нетворкінг професіоналів освітнього простору і вручення сертифікатів про міжнародне стажування.

Отримані знання та набуті уміння викладачі зможуть застосувати в своїй науково-педагогічній діяльності.

Інформація кафедри психології та педагогіки

ukUkrainian
Перейти до вмісту