Всі ми знаємо, що весь світ час від-часу перебуває в карантиних обмеженнях. Страх, паніка, емоційна напруга призводить до стресу організму. Тому в рамках гуртка «Психологічна майстерня» (керівники Антонова З.О. та Ханецька Н.В.), студенти 3-го курсу провели профілактичну бесіду, з іншими студентами, на тему стресу та профілактики стресу в карантинних обмеженнях. Розглянуто проблеми впливу стресових ситуацій на людину та причини стресових розладів. Висвітлені деякі рекомендації щодо уникнення стресового стану.
Були висвітлені соціальні проблеми стресу та обговорювались основні чинники та механізми стресу, а також шляхи профілактики. Стрес – стан психічної напруги, що виникає в процесі діяльності в найбільш складних і важких умовах. Життя часом стає суворою і безжалісною школою для людини. Виникаючі на нашому шляху труднощів (від дрібної проблеми до трагічної ситуації) викликають у нас емоційні реакції негативного типу, що супроводжуються цілою гамою фізіологічних і психологічних зрушень. Психологічні прояви стресу включають роздратованість, втрату апетиту, депресію і понижений інтерес до міжособових відносин. Фізіологічні прояви стресу – це виразки, мігрень, гіпертонія, біль у серці, астма, артрит.
Наші рекомендації щодо уникнення стресового стану: необхідно розробити систему пріоритетів у роботі, оцінивши всі види робіт, таким чином: “повинен зробити сьогодні”, “зробити пізніше цього тижня”, “зробити тоді, коли буде час”. Потрібно вміти сказати “ні”, коли досягаєте межі, за якою вже ви не можете взяти на себе більше роботи. Необхідно також щодня знаходити час для відпочинку.