02 листопада по 08 грудня 2024 року викладачі кафедри психології та педагогіки:
Таїсія КОМАР, завідувач кафедри психології та педагогіки, доктор психологічних наук, професор;
Олена КУЛЕШОВА, кандидат психологічних наук, доцент;
Людмила МІХЕЄВА, кандидат педагогічних наук, доцент;
Алла РУДЕНОК, кандидат психологічних наук, доцент;
Олени ПЕТЯК, доктор філософії з психології, доцент
взяли участь та успішно завершили міжнародне стажування в межах програми «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід».
Викладачі оволоділи сучасними підходами до фандрейзингу та проєктного менеджменту, зокрема, здобули практичні навички аналізу інформаційних джерел для пошуку грантових можливостей, розробки та структурування проєктних кошторисів, а також створення аплікаційних форм для залучення фінансування.
Під час стажування учасники стажування опанували такими практичними інструментами, як SMART-аналіз, SWOT-аналіз, діаграма Ганта та інші, а також відпрацювали методи командної роботи, що сприяють ефективній взаємодії та досягненню спільних цілей.
Учасники також отримали цінний досвід міжкультурної співпраці, взаємодії з міжнародними організаціями та партнерами, що є ключовим для подальшого розвитку проєктів і залучення нових ресурсів.
Особливу увагу було приділено розробці та презентації власних проєктних ідей.
Результатом стажування викладачів кафедри психології та педагогіки став командний проєкт «Міжнародний реабілітаційний центр для ВПО, учасників і ветеранів війни та членів їхніх сімей», що спрямований на створення комплексного простору, який об’єднуватиме сучасні підходи до реабілітації осіб, які постраждали від наслідків війни.
Основні завдання проєкту включають надання допомоги внутрішньо переміщеним особам, ветеранам, військовослужбовцям і членам їхніх сімей у подоланні посттравматичних стресових розладів, емоційного вигорання, а також забезпечення їхньої соціальної адаптації
Реабілітаційний центр планується як міжнародна установа, що поєднує медичну, психологічну, фізичну й соціальну допомогу, інтегруючи передові світові практики, пацієнтоцентричність і доказові підходи.
Важливими компонентами проєкту є використання інноваційних онлайн-інструментів для організації роботи центру та забезпечення його доступності для різних цільових груп.
Проєкт має високий соціальний потенціал, спрямований на створення взірцевого центру, який стане базою для масштабування ініціатив як в Україні, так і за її межами, забезпечуючи ефективну допомогу постраждалим та інтеграцію їх у суспільне життя.
Отримані знання та набуті уміння викладачі зможуть застосувати в своїй науково-педагогічній діяльності.
Інформація кафедри психології та педагогіки