Перейти до вмісту

Відбулася відкрита лекція на тему: Основні етапи становлення вищої школи України. Острозька академія: наукові напрями та орієнтири.

 22 вересня 2021 р. о 17. 00 онлайн на базі платформи Zoom відбулася відкрита лекція на тему: Основні етапи становлення вищої школи України. Острозька академія: наукові напрями та орієнтири. Запрошена гостя – Хеленюк Анастасія Анатоліївна, кандидат історичних наук, керівник Музею історії Національного університету «Острозька академія».

На початку лекції кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології та педагогіки Варгата Оксана Валеріївна визначила актуальність теми лекції, що зумовлена модернізацією української вищої освіти та передбачає створення інноваційної системи освіти, яка побудована на демократичних гуманних принципах та орієнтується на високі національні цінності. Перед вищою школою постало завдання вирішення цих проблем, яке неможливе без використання світового досвіду науки та освіти, використання кращих національних традицій вищої школи України. Серед таких навчальних закладів почесне місце посідає Острозька академія.

Хеленюк Анастасія Анатоліївна, кандидат історичних наук, керівник Музею історії Національного університету «Острозька академія» здійснила короткий історичний екскурс заснування Острозької академії. Також у ході лекції розкриті такі питання: основні етапи становлення вищої школи України; визначено наукові напрями та орієнтири Острозької академії; розкрито коло вивчення дисциплін Острозької академії; охарактеризовано процес викладання дисциплін і присвоєння уче¬них ступенів у Острозькій академії; розкрито наукову діяльність Острозької академії; згадано відомих випускників і викладачів Острозької академії.

У свою чергу міждисциплінарна лекція поєднала ряд питань, які передбачено в таких дисциплінах, як: Педагогіка і психологія вищої школи, Методика викладання психології, Психопедагогіка.

У лекції взяли участь магістри, аспіранти, викладачі та студенти четвертого курсу спеціальності 053 Психологія. В процесі роботи студенти були досить активними, приймали участь в обговореннях окремих дискусійних питань, демонстрували зацікавленість до поданого матеріалу. Студенти та викладачі відмітили високий професійний рівень подачі наукового матеріалу, актуальність та інноваційність лекції.

Варгата Оксана,
кандидат педагогічних наук,
доцент кафедри психології та педагогіки