
22 та 23 лютого 2022 року на кафедрі психології та педагогіки відбулися онлайн-конференції захисту звітів практики магістрами денної та заочної форми навчання спеціальності «Психологія».
Практика тривала з 1 лютого по 12 лютого. Магістри проходили педагогічну практику в закладах вищої освіти.
Базами практики були такі заклади: Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», Хмельницький торговельно-економічний фаховий коледж КТЕУ, Хмельницький кооперативний фаховий коледж, Хмельницький базовий медичний коледж, Хмельницький національний університет і т.д.
Педагогічна практика в закладах вищої освіти, як форма професійної діяльності, передбачає набуття здобувачами професійних знань, умінь і навичок викладача закладу вищої освіти, досвіду самостійної роботи з викладання фахових дисциплін. Практика спрямована на формування загальних та фахових компетентностей здобувачів, закріплення теоретичних знань, отриманих під час навчання, удосконалення практичних навичок і вмінь за відповідною спеціальністю.






Магістри зазначили, що під час практики вони мали змогу виробити навички і вміння пошукової, аналітично-інтерпретаційної роботи з інформаційними джерелами та спеціальною літературою, вміння перетворювати наукові знання в навчальний матеріал, створювати вправи, комплексні завдання, тести, вміння розробляти навчально-методичне забезпечення освітнього процесу, вміння здійснювати викладацьку діяльність у закладах вищої освіти, застосовуючи інноваційні форми, методи, засоби, технології навчання тощо.
Комісiя заслухала звіти, вислухала пропозиціі магістрів щодо подальшого удосконалення організації практики та відзначила високу активність й вмотивованість майбутніх психологів до професійної діяльності.
Сподіваємося, що знання та навички, які студенти отримали під час проходження практики стануть у майбутньому надійним підґрунтям для їхнього професійного зростання.