
16 листопада студенти третього курсу разом з викладачем дисципліни «Психологічне консультування дітей різного віку» Руденок Аллою Іванівною прослухали вебінар «Агресія у дітей та підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання». Вебінар проходив на освітній платформі Всеосвіта. Ведуча вебінару Литвиненко Олена Олександрівна – кандидат психологічних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса грінченка, когнітивно-поведінковий психотерапевт.

Мета вебінару розкрити поняття та біологічний механізм виникнення агресивності, проаналізувати захисні функції агресії, визначити критерії, за якими агресивність можна вважати надмірною, а також представити конкретні методики практичної роботи з дитячою та підлітковою агресивністю.


Під час перегляду вебінару студенти мали можливість розглянути поняття агресії, агресивності та експлозивності («вибуховості»), ознайомитися з біологічними механізмами їх виникнення; сформувати загальне уявлення про причини появи агресивної поведінки у дітей та підлітків; дізналися інформацію щодо окремих видів агресивних проявів та їх значення для людини, а також способів подолання дитячої та підліткової агресивності. Наприкінці вебінару спікер розповіла про роль соціального оточення (вчителів, однокласників, батьків) у роботі, спрямованій на подолання агресивності.


Інформацію подала кандидат психологічних наук Руденок А.І.