Перейти до вмісту

Гуртки

На базі кафедри психології та педагогіки функціонують 9 студентських наукових гуртків:

1. Студентський науковий гурток «Академія гармонійних сімейних стосунків»
2. Студентський науковий гурток «Школа юного консультанта»
3. Студентський науковий гурток «Шлях до успіху»
4. Студентський науковий гурток «Школа інноваційно-психологічних технологій»
5. Студентський науковий гурток «Родинно-сімейне виховання»
6. Студентський науковий гурток «Майстерня успішної кар’єри»
7. Студентський науковий гурток «Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами»
8. Студентський науковий гурток «Психологічна майстерня»
9. Науковий гурток «Науково-психологічна майстерня професора Потапчука»

• Функціонування гуртків здійснюється згідно «Положення про науково-дослідну роботу студентів у ХНУ»

Студентський науковий гурток
«Академія гармонійних сімейних стосунків»

Керівник – професор кафедри психології та педагогіки Потапчук Євген Михайлович,  доктор філософії з психології, доцент Карпова Дарія Євгенівна

Графік роботи – 1 заняття на місяць, тривалість – 1,5 год.

Мета: підготовка студентської молоді до сімейного життя та виховання дітей.

Завдання:

1. Вивчення функцій сім’ї, сімейних прав і обов’язків, сімейних ролей шлюбних партнерів, шляхів запобігання та подолання сімейних криз.

2. Дослідження закономірностей вибору шлюбного партнера.

3. Вивчення шлюбного потенціалу особистості та його впливу на створення гармонійного шлюбу.

4. Розвиток відповідальності за народження та виховання здорових дітей.

ЗВІТ роботи гуртка за 2019-2020 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2020-2021 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2021-2022 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2022-2023 рр.


Студентський науковий гурток
«Школа юного консультанта»

Керівники: професор кафедри психології та педагогіки Комар Таїсія Василівна, викладач Петяк Олена Віталіївна.

Графік роботи – 1 заняття на місяць, тривалість – 1,5 год.

Мета: підвищення рівня психологічної грамотності, виховання всебічно розвиненої та соціально активної особистості, розвиток у майбутніх психологів необхідних професійних якостей.

Завдання:

1. Отримання досвіду пізнання самого себе, розуміння інших людей механізмів і законів, що впливають на людські стосунки;

2. Формування психологічної грамотності та культури майбутніх психологів;

3. Отримання первинних знань та розвиток у студентів практичних навичок щодо консультування різної категорії клієнтів;

4. Навчання умінню керувати емоціями і почуттями;

5. Формування навичок конструктивної, толерантної взаємодії з людьми, які потребують психологічної допомоги;

6. Сприяння успішному професійному самовизначенню, самовдосконаленню та самореалізації особистості.

ЗВІТ роботи гуртка за 2019-2020 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2020-2021 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2021-2022 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2022-2023 рр.


Студентський науковий гурток
«Шлях до успіху»

Керівник – доцент кафедри психології та педагогіки Берегова Наталія Петрівна.

Графік роботи – 1 заняття на місяць, тривалість – 1,5 год.

Мета: поглиблене вивчення теоретичних питань і проблем психології, розвиток у майбутніх психологів необхідних професійних якостей.

Завдання:

1. Вивчення актуальних теоретичних питань і проблем психологічної науки.

2. Дослідження прикладних аспектів сучасної психологічної теорії та практики.

3. Розвиток культури спілкування.

4. Регуляція психічного стану в умовах, що пов’язані з майбутньою професійною діяльністю.

5. Розвиток компетентності у майбутніх психологів.

6. Розвиток стресостійкості в умовах кризових ситуацій.

ЗВІТ роботи гуртка за 2019-2020 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2020-2021 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2021-2022 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2022-2023 рр.


Студентський науковий гурток
«Школа інноваційно-психологічних технологій»

Керівник – доцент кафедри психології та педагогіки Варгата Оксана Валеріївна.

Графік роботи – 1 заняття на місяць, тривалість – 1,5 год.

Мета: ознайомити студентів із особливостями інноваційно-психологічних технологій та інноваційних методів у професійній діяльності майбутніх психологів.

Завдання:

1. Ознайомити студентів з теоретико-методологічними положеннями інноваційних технологій навчання та їх провідними положеннями.

2. Сформувати позитивне ставлення і прагнення майбутніх психологів, до творчого оволодіння новими навчальними технологіями.

3. Навчити студентів обирати оптимальні інноваційно-психологічні технології відповідно до індивідуально-психологічних можливостей учнів, студентів та рівня їх підготовки та розробляти тренінгові заняття з використанням інноваційно-психологічних технологій.

ЗВІТ роботи гуртка за 2019-2020 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2020-2021 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2021-2022 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2022-2023 рр.


Студентський науковий гурток
«Родинно-сімейне виховання»

Керівник – доцент кафедри психології та педагогіки Джигун Людмила Миколаївна.

Графік роботи – 1 заняття на місяць, тривалість – 1,5 год.

Мета: поглиблене вивчення теоретичних питань і проблем психології сім’ї, родини, розвиток у майбутніх психологів необхідних професійних якостей по роботі з родинами, які пережили насилля та ін.

Завдання:

1. Вивчення актуальних теоретичних питань і проблем психологічної науки.

2. Дослідження прикладних аспектів сучасної психологічної теорії та практики.

3. Розвиток культури спілкування у родинах.

4. Регуляція психічного стану у родинах.

5. Розвиток компетентності у майбутніх психологів, які працюють з родинами.

6. Залучення батьків до роботи зі студентами.

ЗВІТ роботи гуртка за 2019-2020 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2020-2021 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2021-2022 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2022-2023 рр.


Студентський науковий гурток
«Майстерня успішної кар’єри»

Керівники – доценти кафедри психології та педагогіки: Сургунд Наталія Анатоліївна, Кулешова Олена Віталіївна, Міхеєва Людмила Василівна.

Графік роботи – 1 заняття на місяць, тривалість – 1,5 год.

Мета: сформувати уявлення про психолого-педагогічні фактори особистісного та професійного успіху та умови побудови успішної кар’єри.

Завдання:

1. Вивчення психологічних закономірностей професійного самоактуалізації особистості як основи успішної кар’єри фахівця.

2. Поглиблене вивчення студентами теоретико-методологічних основ розуміння процесу особистісного та професійного розвитку особистості. Формування навичок-науково-дослідної роботи у майбутніх психологів.

3. Визначення структури та чинників професійної успішності та умов її формування.

4. Вивчення методик професійно-психологічної діагностики та технології їх застосування.

ЗВІТ роботи гуртка за 2019-2020 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2020-2021 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2021-2022 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2022-2023 рр.


Студентський науковий гурток
«Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами»

Керівник – доцент кафедри психології та педагогіки Руденок Алла Іванівна.

Графік роботи – 1 заняття на місяць, тривалість – 1,5 год.

Мета: поповнення, розширення і уточнення знань щодо організації психолого-педагогічної роботи з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку.

Завдання:

1. Розглянути особливості порушень розвитку у дітей з ООП.

2. Визначити пріоритетні напрями психолого-педагогічної підтримки дітей з ООП.

3. Оволодіти компетенціями щодо здійснення кваліфікованого психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, надання їм корекційно-розвивальних послуг.

ЗВІТ роботи гуртка за 2019-2020 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2020-2021 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2021-2022 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2022-2023 рр.


Студентський науковий гурток
«Психологічна майстерня»

Керівники – доцентки кафедри психології та педагогіки Зінаїда Антонова, Лариса Подкоритова, Наталія Ханецька.

Графік роботи – 1 заняття на місяць, тривалість – 1,5 год.

Мета: поглиблене вивчення теоретичних питань і відпрацювання практичних навичок психотерапевтичного консультування, розвиток у майбутніх психологів необхідних професійних якостей.

Завдання:

1. Формування особистості фахівця, здатного вирішувати професійні завдання в умовах психотерапевтичної практики.

2. Формування практичних навичок у наданні психотерапевтичної допомоги.

3. Аналіз та прояснення психічних явищ, ідентифікація психологічних проблем та шляхи їх розв’язання.

4. Розуміти закономірності та особливості розвитку і функціонування психічних явищ в контексті професійних завдань.

5. Складати та реалізовувати план консультативного процесу з урахуванням специфіки запиту та індивідуальних особливостей клієнта, забезпечувати ефективність власних дій.

ЗВІТ роботи гуртка за 2019-2020 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2020-2021 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2021-2022 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2022-2023 рр.


Науковий гурток «Науково-психологічна майстерня професора Потапчука»

Керівник – професор Потапчук Є. М.

Графік роботи – 1 заняття на місяць

Мета: сприяння в підвищенні здатності здобувачів ступеня доктора філософії (спеціальність 053 «Психологія) розв’язувати професійні завдання та комплексні проблеми інноваційного й дослідницького характеру теоретичної, прикладної та практичної психології.

ЗВІТ роботи гуртка за 2021-2022 рр.

ЗВІТ роботи гуртка за 2022-2023 рр.